Co mogą zmysły+mózg człowieka

Nieprawdopodobne jest jak doskonałym dekoderem dźwięku przestrzennego jest ludzki mózg. Wystarczy tylko odpowiednio go użyć.Natknąłem się na fajny plik audio. Koniecznie trzeba słuchać przez słuchawki (czy douszne czy nauszne – nie ma znaczenia, byleby słuchawki)!

PS. Tylko się nie przestraszcie 🙂 (mimoże nie jest to coś w stylu wyskakującej trupiej czachy ryczącej jak cholera).

Link do pliku
Mirror

komentarze 3 to “Co mogą zmysły+mózg człowieka”

  1. sztosz Says:

    Niesamowite 🙂 Naprawdę świetnie zrobione 🙂 Czy to nie jest jakaś reklamówka jakiegoś algorytmu do określania położenia źródła w przestrzeni?

  2. mQ Says:

    Być może, bo projektów takich z tego co wyczytałem w internecie jest całkiem sporo.
    PS. Jak dla mnie najlepsze było pstrykanie i szept do lewego ucha, aż podskoczyłem na krześle, przez chwilę myślałem, że faktycznie ktoś przy mnie stoi 😕 …

  3. mazdac Says:

    nice, very nice. normalnie można określić położenie z dokładnością do kilku metrów.


Skomentuj

